2025 Education Plan

2025 Education Plan
1 SIRA NO EĞİTİMİN ADI EĞİTİMİN İÇERİĞİNE İLİŞKİN GENEL BAŞLIKLAR nan EĞİTİMİN AMACI VE HEDEFLERİ EĞİTİMİN SÜRESİ EĞİTİM MATERYALİ EĞİTİM AŞAMALARI (TEMEL, İLERİ DÜZEY,TEORİK, PRATİK) EĞİTİM YÖNTEMİ EĞİTİM VERİLECEK PERSONEL SAYISI EĞİTİM YERİ EĞİTİM VEREN KİŞİ VEYA BÖLÜM HEDEF KİTLE PLANLANAN EĞİTİM TARİHİ GERÇEKLEŞMEME NEDENİ GERÇEKLEŞEN EĞİTİM TARİHİ EĞİTİM ETKİNLİĞİNİ DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ EĞİTİM VERİLEN KİŞİ SAYISI
1 MİSYON VİZYON VE TEMEL DEĞERLER Misyon ,Vizyon,Temel Değerler NaN Misyon, vizyon ve değerlerin çalışanlar ile paylaşılması, konu ile ilgili çalışanlara yönelik farkındalık kazandırmak 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM 32 TOPLANTI SALONU \nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU TÜM PERSONEL 2025-01-20 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
2 SAĞLIKTA KALİTE STANDARTLARI\nSKS ADSH\n SKS ADSH setindeki standartlar doğrultusunda hazırlanan yazılı düzenlemeler ve formlar neler, nasıl ve neden ulaşabiliriz?\nDökümantasyon Yönetimi \nSks kapsamında dökümanların\nuygun kullanılmasının ve\nmuhafazasının ve tesliminin\nsağlanması\nGöstergeler ve veri girişinin önemi NaN SKS ADSH setini amacını ve önemini anlatmak, tanıtmak, etkin ,etkili, verimli hizmet sunmak .Çalışanların hazırlanan dökümantasyonlara ulaşılabilirliği sağlamak, Doğru ve zamanında veri girişini sağlamak farkındalığı arttırmak\nHEDEF :Kaliteli hizmet sunumuna çalışanların katılımını sağlamak SKS ADSH seti doğrultusunda kaliteli hizmet sunmak 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM 32 TOPLANTI SALONU \nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU TÜM PERSONEL 2025-01-20 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
3 TEMİZLİK PERSONELİ GENEL EĞİTİMİ Genel alanların temizlik kuralları Belirlenen risk düzeyine göre alanların temizlik kuralları \nTemizlik maddelerinin kullanım özellikleri\nÇalışanlar Arası İletişim\nHastala ve Yakınları İle İletişim\nKoruyucu ekipman kullanımı NaN Sağlık Kurumunda Çalışanların Çalıştıkları Alan/Birim Konularında Gerekli Bilgi yeteneğine Sahip Olmak \nHEDEF : Çalışan güvenliğini sağlamak 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK/UYGULAMALI POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM/UYGULAMA 2 TOPLANTI SALONU \nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU TEMİZLİK VE MUTFAK PERSONELİ 2025-01-22 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
4 ÇAMAŞIRHANE İŞLEYİŞ KURALLARI\nENFEKSİYON KONTROLÜNDE ÇAMAŞIRHANE Çamaşırların alanlardan toplanması\nYıkanması ve Dezenfeksiyonu\nTemiz çamaşırların alanlara dağıtılması\n\n NaN Ağız diş sağlığı merkezlerinde kirli ve temiz tekstil ürünleri, çamaşırhanede olması gereken standartlar hakkında bilgilendirmek\nHEDEF :Hasta ve Çalışan Güvenliğini sağlamak 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK UYGULAMA\nGÖRSEL VE\nSUNU İLE\nANLATIM\n 2 TOPLANTI SALONU \nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU SAĞLIK HİZMETLERİNDE ÇALIŞAN HASTA İLE İLGİLİ TÜM PERSONEL 2025-01-22 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
5 STERİLİZASYON VE DEZENFEKSİYON BASAMAKLARININ ÖNEMİ Merkezimizin Sterilizasyon ve Dezenfeksiyon , asepsi, antisepsi Talimatı, Yüzeylerin , Cihazların ,Aletlerin Sterilizasyon Ve Dezenfeksiyon Yöntemleri Merkezimizde Kullanılan Dezenfektanlar,Kullanım Alanları\nMek Kontrolü ve Önemi NaN Merkezimizde Sterilizasyon Ünitesi’nin malzeme kabul şartlarını, sterilizasyon için yapılması gereken hazırlıkları, sterilizasyon şartlarını, paketleme, depolama ve dağıtım çalışma esasları konusunda çalışanları bilgilendirmek \nHEDEF : Hastane Enfeksiyonlarının Oluşmasını Engellemek 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK POWERPOINT SUNUMU 10 TOPLANTI SALONU FİRMA PERSONELİ STERİLİZASYON SORUMLUSU/DİŞ HEKİMİ ASİSTANLARI\nHEMŞİRE 2025-01-23 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
6 MUTFAK PERSONELİ GENEL EĞİTİMİ\n(GIDA GÜVENLİĞİ) Gıda Güvenliğine Yönelik Hijyen Eğitimi\nDiyet Yemeklerin İçeriği\nYemeklerin Porsiyonlanması\n NaN Sağlık Kurumunda Çalışanların Çalıştıkları Alan/Birim Konularında Gerekli Bilgi yeteneğine Sahip Olmak \nHEDEF : Çalışan güvenliğini sağlamak 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK/UYGULAMALI POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM/UYGULAMA 1 TOPLANTI SALONU \nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU TEMİZLİK VE MUTFAK PERSONELİ 2025-01-24 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
7 ATIK YÖNETİMİ Atık türleri ve atıkların türlerine göre ayrıştırılması, Atıkların toplanması, taşınması, geçici depolanması, yarattığı sağlık riskleri, neden olabilecekleri\nyaralanma ve hastalıklar, bir kaza\nveya yaralanma anında alınacak tedbirler Atık toplama ekipmanlarının,kovaların ve depoların temizlik ve dezenfeksiyonu NaN 1. Atık türleri ve atıkların türlerine göre ayrıştırılması\n2. Atıkların toplanması, taşınması, geçici depolanması\n3. Yarattığı sağlık riskleri, neden olabilecekleri yaralanma ve hastalıklar\n4. Bir kaza veya yaralanma anında alınacak tedbirler\n 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK/PRATİK SLAYT/İNTERAKTİF 1 TOPLANTI SALONU/KLİNİKLER/ATIK ODASI \nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU TIBBİ ATIK PERSONELİ 2025-01-25 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\n Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
8 İSTENMEYEN OLAY BİLDİRİM SİSTEMİ /GÜVENLİK RAPORLAMA 1.İstenmeyen olay bildirim sisteminin amacı, önemi ve sorumluluklar\n2.Sistemin yapısı\n3.Çalışanlar açısından bildirimlerin gizliliği ve güvenliği\n4.Sistemin odağı olan hatalardan öğrenme ve sürekli iyileştirme kültürü 5.Bildirim sistemi kapsamında yer alan istenmeyen olaylar\n6.Bildirimin yapılma şekli ve uyulması gereken kurallar\n7.Bildirim formlarının nasıl doldurulacağı\n8.Bildirimlerin nasıl değerlendirileceği ve analiz edileceğine ilişkin genel bilgi\n9.İstenmeyen olayların meydana gelmesi durumunda, hasta ve hasta\nyakınının nasıl bilgilendirileceği NaN Hasta ve Çalışanların Güvenliğini Tehdit Edebilecek\ngerçekleşmek üzere iken sonanda gerçekleşmeyen(RAMAK Kala)yada gerçekleşen istenmeyen olayların bildirilmesini sağlamak\nHEDEF : Hasta ve Çalışan Güvenliğini Sağlayabilme 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM 32 ONLİNE \nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU TÜM PERSONEL 2025-02-01 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
9 RİSK YÖNETİMİ /RİSK ANALİZİNDE BELİRLENEN TEHLİKE VE ÖNLEMLER/BÖLÜMLERE GÖRE RİSKLERİN TANIMLANMASI Çalışma Alanlarındaki Risklerin Personel İle Birlikte Belirlenmesi Çalışanlarla Paylaşılması NaN Çalışanlara merkez geneli ve çalışma alanlarındaki risklerin bildirilmesi ve bu risklerle ilgili alınması gereken önlemlerin anlatılması.\nHEDEF: Hasta ,Hasta Yakını ve Merkez Çalışanları için Sağlıklı Bir Ortam Oluşturmak\n 1 SAAT BİLGİSAYAR TEMEL/TEORİK SLAYT/İNTERAKTİF 32 TOPLANTI SALONU İŞ GÜVENLİĞİ UZMANI TÜM PERSONEL 2024-02-05 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
10 MAVİ KOD ,BEYAZ KOD \nSAĞLIKTA ŞİDDET OLAYININ GERÇEKLEŞMİŞ OLMASI HALİNDE BİLDİRİM YAPILAN BEYAZ KOD (113) UYGULAMASI\n Mavi Kod Uygulaması\nBeyaz Kod Uygulaması.\nUlusal Bildirim Sistemi NaN Hasta ve Çalışan Güvenliğini sağlamak\namacı ile acil müdahaleye ihtiyaç duyulan hallerde ilgili sorumlu ekibin en kısa zamanda olay yerine ulaşmasının sağlanması\nHEDEF: Hasta ve Çalışan güvenliğini sağlamak\n 1 SAAT BİLGİSAYAR TEMEL/TEORİK SLAYT/İNTERAKTİF 32 TOPLANTI SALONU İŞ GÜVENLİĞİ UZMANI TÜM PERSONEL 2024-02-05 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
11 STRES YÖNETİMİ\nETKİLİ İLETİŞİM \nMOBBİNG\nKİŞİLER ARASI İLETİŞİM Kişiler Arası İletişim\nEtkili İletişim\nStres yönetimi\nEtkin Dinleme\nBeden Dili-sen dili\nSözsüz iletişim,Empati\nÇalışanlar Arası İletişim\nİletişim engelleri\nSağlıkta iletişim\nStres ve Öfke KontrolüÖfkeli Hasta ve Hasta Yakınıyla İletişim\nZor İnsanla Başa Çıkma\n NaN Kurum içi iletişimi geliştirmek, hasta ve\nyakınları ile yaşanan problemleri azaltmak ve çözüm yollarını arttırmak,\nkişisel gelişime katkıda bulunarak motivasyonu arttırmak\nHEDEF : Kurumda Gerekli Düzenlemeleri\nYaparak hastalarımızın Merkezimizden\nmemnun ayrılmasını sağlamak\n 1 SAAT BİLGİSAYAR TEMEL/TEORİK SLAYT/İNTERAKTİF 32 TOPLANTI SALONU İŞ GÜVENLİĞİ UZMANI TÜM PERSONEL 2024-02-05 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
12 ENFEKSİYONLARIN ÖNLENMESİ \nTEMİZLİK VE DEZENFEKSİYON Enfeksiyon kontrolü ve önlemleri\nStandart Önlemler, Temizlik Uygulaması\nİzolasyon Önlemleri ve\nkişisel Koruyucu Donanım Kullanımı\nAsepsi-Antisepsi Dezenfektanlar ve\nDezenfeksiyon Uygulamaları\nSağlık Personeli Sağlığı Kesici-Delici alet yaralanmalarına karşı alınacak önlemler\nTemizlik malzemeleri ile maruziyet(göze sıçraması,cilt teması gibi) durumlarında yapılacaklar NaN Hastane Ortamından Kaynaklanabilecek Enfeksiyonları Önlemek,Uyulması Gereken Temizlik Kurallarını Belirlemek ve Uyulmasını Sağlamak Farkındalığı Sağlamak\n\n\n\nHEDEF :Hasta ,Hasta Yakını ve Merkez Çalışanları için\nSağlıklı Bir Ortam Oluşturmak\n 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK/PRATİK POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM 25 TOPLANTI SALONU \nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU TÜM PERSONEL 2024-02-05 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
13 5 ENDİKASYON GÖZLEMCİ EĞİTİMİ BEŞ ENDİKASYON GÖZLEMİ NaN 5 ENDİKASYON NEDİR ,NASIL GÖZLEMLENİR,NASIL DEĞERLENDİRİLİR 1 SAAT BİLGİSAYAR UYGULAMALI GÖRSEL ANLATIM 2 ÇALIŞMA ALANLARI \nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU HEMŞİRE/\nANESTEZİ TEKNİKER 2025-03-06 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
14 HİZMET SUNUM SÜREÇLERİ \nHASTA KARŞILAMA/\nYÖNLENDİRME Hasta Hakları, Sorumlulukları ve uyulması gereken kurallar Hasta Memnuniyeti iletişim becerileri NaN Sağlık Tesisinde Çalışanların Çalıştıkları Alan/Birim\nKonularında Gerekli Bilgi Yeteneğine Sahip Olmak \nHEDEF : Sağlık Tesisinde Çalışanların\nÇalıştıkları Alan/Birimdeki Görev ve Yeteneklerinin\nMaksimum Seviyeye Yükseltilmesi\n 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK POWERPOINT SUNUMU 6 TOPLANTI SALONU \nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU DANIŞMA/\nHASTA HİZMETLERİ PERSONELİ 2025-03-07 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
15 HASTA BAŞI TEST CİHAZLARI KULLANIMI Çalışılacak testlerin preanalitik, analitik ve postanalitik evrelerinde dikkat\nedilmesi gereken hususlar\n Kalibrasyon ve kalite kontrol sonuçlarının değerlendirilmesi\n Cihazın temizliği ve bakımı NaN Hasta Başı Test Cihazlarının (HBTC) kullanım süreci ve kalite\nkontrol çalışmalarına yönelik düzenlenme\n\nHEDEF : Cihazların Güvenli Kullanımı 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK/PRATİK POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM 2 TOPLANTI SALONU \nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU HEMŞİRE/\nANESTEZİ TEKNİKER 2025-03-07 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\n Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
16 HASTA BAKIMI\nKLİNİK RİSK DEĞERLENDİRME UYGULAMALARI Düşme riski değerlendirmesi\nAğrı şiddeti değerlendirmesi\nBilinç düzeyi takibi\nBeslenme durumunun değerlendirilmesi\nAğrı bakımı ve takibi\n NaN Sağlık Kurumunda Çalışanların Çalıştıkları Alan/Birim Konularında Gerekli Bilgi yeteneğine Sahip Olmak \nHEDEF : Hasta güvenliğini sağlamak 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK UYGULAMA\nGÖRSEL VE\nSUNU İLE\nANLATIM\n 2 UYGULAMALI ANESTEZİ UZMANI HEMŞİRE 2025-03-21 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
17 TEMİZLİK MADDELERİNİN KULLANIMI VE ÖZELLİKLERİ Genel alanların temizlik kuralları\no Belirlenen risk düzeyine göre alanların temizlik kuralları\no Temizlik maddelerinin kullanım özellikleri\no Çalışanlar arası iletişim\no Hasta ve hasta yakınları ile iletişim\no Temizlik malzemeleri ile maruziyet (göze sıçraması, ciltle teması gibi) durumlarında yapılacaklar NaN Merkezimizde Kullanılan Temizlik Maddeleri HakkındaBilgilendirme,Uyulması Gereken Temizlik Kurallarını Belirlemek ve Uyulmasını Sağlamak ,Farkındalığı Sağlamak\nHEDEF : Hasta ,Hasta Yakını ve Hastane Çalışanları için Sağlıklı Bir Ortam Oluşturmak\n 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK/UYGULAMALI POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM/ALANDA UYGULAMA 2 TOPLANTI SALONU \nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU TEMİZLİK PERSONELLERİ 2025-03-22 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
18 DİŞ ÜNİT TEMİZLİĞİ Diş Ünitlerinin Temizlenme Kuralları\nKullanılacak dezenfektanlar ve kullanım şekilleri\n NaN Diş ünit temizliği hakkında bilgilerin güncellenmesi farkındalığın arttırılması\nHEDEF :Hasta ve Çalışan Güvenliğini sağlamak 1 GÜN BİLGİSAYAR UYGULAMALI GÖRSEL ANLATIM 7 ÇALIŞMA ALANLARI \nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU DİŞ HEKİMİ ASİSTANLARI/\nHEMŞİRELER 2025-03-29 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
19 KRİTİK STOK SEVİYESİ Stok nedir?\nStok yönetiminin amacı\nStok yönetiminin faydaları\nStok yönetim sisteminin kurulması\nStok takip sistemleri\nKritik stok seviyesi hesaplanması\nen çok karş ılaşılan sorunlar\nHizmet kalite standartları stok istekleri\nDepolarda stok kontrolü için gerekli olan asgari şartlar konularında bilgilendirmek\n NaN Sağlık Kurumunda Çalışanların Çalıştıkları Alan/Birim\nKonularında Gerekli Bilgi yeteneğine Sahip Olmak \n\n\nHEDEF : Kaliteli Sağlık hizmeti sunma 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM 12 TOPLANTI SALONU \nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU DİŞ HEKİMİ ASİSTANLARI/\nHEMŞİRELER 2025-03-29 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
20 DOKÜMAN YÖNETİMİ \n• Doküman yönetimi, kontrol prosedürü\n• Dış kaynaklı doküman prosedürü\n• Dış kaynaklı dokümanların güncellenmesi talimatı\n• Dokümanların asılması talimatı\n• Belge/dosya/klasör imhasına yönelik kurallar\n• Belge/dosya/klasör imha listesi\n• Doküman dağıtım alındı formu\n• Güncel dış kaynaklı doküman listesi\n• Güncel doküman listesi ve revizyon takip formu\n NaN Hizmet Kalitesinin ve Hasta Memnuniyetinin\nArtmasını Sağlamak , \nHEDEF :Hasta güvenliğini sağlamak Sunulan Sağlık Hizmetinin,Olumlu ve Olumsuz Yönlerinin Fark Edilmesini Sağlayarak Kurumda Gerekli\nDüzenlemelerin Yapılması\n 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM 16 TOPLANTI SALONU \nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU DİŞ HEKİMİ ASİSTANLARI/\nHEMŞİRELER/\nHASTA DANIŞMANLARI 2025-03-29 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
21 EL HİJYENİ ÖNEMİ VE EL HİJYENİ UYGULAMALARI El HijyeniEl Hijyeninin Önemi, Endikasyonları, El Hijyeni Sağlama Yöntemleri, Eldiven Kullanımı İle İlgili Kuralları El Antiseptikleri İle İlgili Genel Bilgiler Alkol Bazlı El Antiseptikleri İle İlgili Alınması Gereken Güvenlik Önlemleri NaN El Hjjyeninin Önemi ve Bilinci Hakkında Çalışanları Bilgilendirmek\nHEDEF :Sağlık Tesisinde Çalışanların El\nHijyenine Uyum Düzeylerinin Arttırılması 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM 32 TOPLANTI SALONU \nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU DİŞ HEKİMİ ASİSTANLARI\n/HEMŞİRE\nTEKNİKER /TEKNİSYEN 2024-03-29 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
22 KİŞİSEL KORUYUCU DONANIM KULLANIMI Kişisel Koruyucu Donanımlar ve güvenli Kullanımı NaN Sağlık Hizmeti Sunumunda Görevli Personel İçin İdeal,Güvenli Bir Çalışma Ortamı Sağlamak\nHEDEF : Sağlıklı İdeal Çalışma Yaşamı ve Güvenli Etkili Çalışma Ortamlarında Verimliliği Arttırabilmek 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM 12 ONLİNE \nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU DİŞ HEKİMİ ASİSTANLARI\n/HEMŞİRE\nTEKNİKER /TEKNİSYEN 2025-03-29 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
23 ACİL DURUM VE AFET YÖNETİMİNE YÖNELİK EĞİTİM\nACİL DURUM KODLARI 1.Temel Afet Bilinci \n2.Acil Durum ve Afet Planı\n3.Acil Durumda görev alacak çalışanlara acil durum planına yönelik uygulamalar. \n4.Yangın söndürücülerin ve hortumlarının kullanımına yönelik uygulamalı eğitim \n5.Tesis tahliye planı \n6.Deprem anında yapılması gerekenler YORA uygulaması \n8.İşaret ve Levhaların İşlevsel Kullanımı\n9.Kırmızı Kod Acil Durum Ve Afet Triyajı Kurum Acil Durum Plan Krokileri hakkında bilgilendirme \n10.Yangın söndürme sürecinde çalışanların güvenliği hakkında gerekli tedbirlerin alınması NaN Sağlık Tesisinde Acil Durum ve Afet Yönetimi Bilinci Oluşturmak Olası Bir Kod Durumunda İzlenecek Yolu Belirlemek ve Kurumlar arası İş birliğini Sağlamak\nHEDEF :\nHasta ve Çalışan Güvenliğini Sağlayabilme 2 SAAT UYGULAMALI/\nBİLGİSAYAR TEORİK UYGULAMA\nGÖRSEL VE\nSUNU İLE\nANLATIM\n 32 UYGULAMALI İŞ GÜVENLİĞİ UZMANI/KALİTE YÖNETİM BİRİMİ TÜM PERSONEL 2025-04-19 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
24 HASTA HAKLARI VE MAHREMİYETİ Hastaların Hakları Ve Sorumlulukları Hasta Memnuniyeti Etik ve Hasta Hakları Hasta Mahremiyetinin Sağlanması (Hasta Bilgilerinin Mahremiyeti ve Gizliliğin Korunması Hasta güvenliğini olumsuz etkileyen istenmeyen olayların meydana gelmesi durumunda , hasta ve hasta ve hasta yakınının nasıl bilgilendirileceği konusunda eğitim NaN Hizmet Kalitesinin ve Hasta Memnuniyetinin\nArtmasını Sağlamak Sunulan Sağlık Hizmetinin,Olumlu\nve Olumsuz Yönlerinin Fark Edilmesini Sağlayarak\nHEDEF : Kurumda Gerekli Düzenlemeleri\nYaparak hastalarımızın Merkezimizden\nmemnun ayrılmasını sağlamak\n 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM 32 ONLİNE \nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU TÜM PERSONEL 2024-04-19 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
25 HASTA KİMLİK TANIMLAYICILARININ KULLANILMASI \nHASTA KİMLİĞİNİN DOĞRULANMASI Hasta Kimlik Tanımlayıcıların Kullanımı ve Hasta Kimliğinin Doğrulanması\n NaN Sağlık Bakım Hizmetleri Sunumu Aşamasında,Hasta Güvenliği veMemnuniyetini Sağlayarak Aynı Standartlarda Hizmet Almalarını Sağlamak Hastayı Olası Zararlardan Korumak\n\nHEDEF : Kaliteli Bakım Hizmeti Sunabilme\n 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM 28 ONLİNE \nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU DİŞ HEKİMİ/HEMŞİRE/DİŞ HEKİMİ ASİSTANLARI/\nHASTA DANIŞMANLARI 2025-04-19 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
26 HASTALARIN GÜVENLİ TRANSFERİ \nHasta Transferi \nHasta Düşmeleri\n NaN Sağlık Bakım Hizmetleri Sunumu Aşamasında,Hasta Güvenliği ve Memnuniyetini Sağlayarak Aynı Standartlarda Hizmet Almalarını Sağlamak Hastayı Olası Zararlardan Korumak ve Kaliteli Bakım Hizmeti Sunabilme\n\nHEDEF : Kaliteli Bakım Hizmeti Sunabilme\n\n 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM 10 ONLİNE \nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU DİŞ HEKİMİ/HEMŞİRE/DİŞ HEKİMİ ASİSTANLARI 2025-05-10 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
27 \nİLAÇLARIN GÜVENLİ TRANSFERİ İlaçların güvenli transferi. \nTehlikeli ilaç kırılmalarında müdahale İlaç hata bildirimi\nTıbbi Sarf Malzemelerinde beklenmeyen etkilerin ve hatalı ürünlerin takibi.\nMerkezimizde İlaç Güvenliğine ve Advers Etki Bildirimine Yönelik Uygulamalar\nAdvers Etki Nedir?Bildirimi Nasıl\nVe Nereye Niçin Yapılır?İlaç Allerjileri Nelerdir?(Merkezimiz de Kullanılan İlaçlar İçin) NaN \nİlacın Dahil Olduğu Tüm Süreçlerde Etkin Yönetimi Sağlamak,Hasta ve Çalışana Yönelik Riskleri En aza İndirmek\n\nHEDEF : Hasta Ve Çalışan Güvenliğini Sağlayabilmek 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK SLAYT/İNTERAKTİF 10 TOPLANTI SALONU MESUL MÜDÜR SAĞLIK HİZMETLERİNDE ÇALIŞAN HASTA İLE İLGİLİ TÜM PERSONEL 2025-05-10 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
28 DEZENFEKTANLARIN KULLANIMI Dezenfektan etkinliğinin sağlanması için dikkat edilecek hususlar\n Gerekli kişisel koruyucu donanımın kullanımı\n Havalandırma koşulları\n Kaza durumunda yapılacaklar\n Dezenfeksiyon etkinliğini bozan durumların bildirimi\n Dezenfektanların saklanma koşulları NaN Malzeme ve cihazların dezenfeksiyonu ile ilgili süreçler ve bu süreçlere ilişkin kurallar hakkında bilgilendirme ve\nfarkındalığı sağlamak\n\nHEDEF: Dezenfektanların\nuygun zamanda,uygun sürede,\nuygun koşullarda kullanımını\nsağlayarak hasta ve çalışan güvenliğini\nsağlamak 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM 10 TOPLANTI SALONU \nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU SAĞLIK HİZMETLERİNDE ÇALIŞAN HASTA İLE İLGİLİ TÜM PERSONEL 2025-05-10 00:00:00 NaN NaN NaN NaN
29 RADYASYON GÜVENLİĞİ Radyasyon Güvenliği Radyolojik işlemlere ait çekim protokolleri Radyasyon uygulaması yapılan alanda çalışan personele, hasta ve çalışanların radyasyon güvenliğinin sağlanmasına yönelik eğitim NaN Hasta ve Çalışanların Sağlık Hizmetinden Kaynaklanan Radyasyon Maruziyetlerini Azaltmaya Yönelik Önlemlerin Alınmasını Sağlamak ,Hasta, hasta yakını ve çalışanların radyasyonun zararlı etkilerinden korunmasına yönelik gerekli tedbirleri öğretmek\nHEDEF :Hasta ve Çalışan Güvenliğini Sağlamak 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM 10 TOPLANTI SALONU \nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU RADYOLOJİ SORUMLUSU/\nASİSTAN/ HEKİM 2025-05-15 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
30 *ÖLÇÜ,MODEL VE PROTEZİN YÖNETİMİ\n*TOZ VE KİMYASALLARIN GÜVENLİ KULLANIMI 1.Protez laboratuvarında yapılan işlemlere dair genel bilgi\n2. Protetik materyalin güvenli transferi\n3.Protez laboratuvarına kabul ve işlem öncesi hazırlanması \n4.Ölçü ve modelin dezenfeksiyonu, \n5.Bys modülüne ve hasta kartına kaydı ve ilgili doküman ve formlar\n6.protezin yapımına ilişkin süreç ve kurallar\n7.Toz ve Kimyasalların Güvenli Kullanımı NaN Ölçü,Model Ve Protezin Yönetimi Hakkında Çalışan\nPersoneli Bilgilendirme Çalıştıkları Alan /Birimdeki Görev ve etkinliğin yükseltilmek, \nHEDEF :İş kalitesini ve Verimliliği Sağlamak 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK SLAYT/İNTERAKTİF 15 TOPLANTI SALONU \nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU SAĞLIK HİZMETLERİNDE ÇALIŞAN HASTA İLE İLGİLİ TÜM PERSONEL 2025-05-22 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
31 TIBBİ CİHAZ YÖNETİMİ ,TIBBİ CİHAZLARIN KULLANILMASI Olumsuz Olay\n(Uygun\nOlmayan\nÜrün)Bildirimi cihaz kullanımı, cihazın bakım ve temizliği, cihaz kullanımı sırasında en sık karşılaşılan sorunlar ve bu sorunların nasıl giderilmesi gerektiği gibi konularda eğitim\n NaN Tıbbi cihaz olarak nitelendirilen malzemelerin, güvenli şekilde kullanımlarının sağlanması Beklenmeyen etkilerin sistematik bir şekilde izlenmesi,bu hususta bilgi toplanması, kayıt altına alınması, değerlendirilmesi, arşivlenmesi,bildirilmesi,\n HEDEF :Medikal ve tıbbi sarf malzemelerin yol açabileceği zararın en az düzeye indirilmesi için gerekli tedbirlerin alınmasıdır.Cihazların uygun kullanılması 1 SAAT BİLGİSAYAR TEMEL PRATİK/UYGULAMALI 21 ÇALIŞMA ALANLARI TEKNİK SERVİS FİRMA YETKİLİSİ SAĞLIK HİZMETLERİNDE ÇALIŞAN HASTA İLE İLGİLİ TÜM PERSONEL 2025-05-22 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
32 DOKU ÖRNEKLERİNİN \nTRANSFERİ -ETİKETLEME Doku örneklerinde gönderme koşulları\nNumunelerin transferi ile ilgili kurallar\nEtiketleme,paketleme ve kayıt etme ile ilgili kurallar \n NaN Doku Örneklerinin Transferi İlkeleri Hakkında Bilgilendirmek\nHEDEF : Hasta güvenliğini sağlamak Çalışan güvenliğini sağlamak 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK UYGULAMA\nGÖRSEL VE\nSUNU İLE\nANLATIM\n 21 TOPLANTI SALONU \nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU DİŞ HEKİMİ ASİSTANLARI /HEMŞİRELER 2025-05-22 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
33 BİLGİ GÜVENLİĞİ\nBİLGİ YÖNETİM SİSTEMİNİN ETKİN KULLANIMI Bilgi Güvenliği Nedir?\nBilgi Güvenliği Neden Önemlidir?\nBilgi Güvenliğinde Kişisel ve Kurumsal Sorumluluklar Nelerdir?\nŞifre (Parola) ve Erişim\nİnternet Kullanımı\nOfis Güvenliği, Temiz Masa, Temiz Ekran\nBilgi Güvenliğine Yönelik Diğer Tehditler NaN Bilgi Güvenliği Kapsamında Kurumsal Bilgilerin Muhafazası ve Gereksiz Bilgi Paylaşımının\nÖnlenmesinin önemi hakkında çalışan personeli bilgilendirmek ,bilgi yönetim sistemini etkin ve doğru kullanarak hasta ve çalışan açısından bilgi güvenliğini sağlamak.\nDoğru ve etkin veri girişi ile hizmet güvenilirliğini ve devamını sağlamak \nHEDEF :Hasta Ve Çalışanların Güvenliğini Tehdit Edebilecek Olayları Tanıyabilme ve Gerekli Önlemleri Alabilmek için davranış değişikliği oluşturmak\n\n 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM 28 TOPLANTI SALONU \nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU TÜM PERSONEL 07.06.2025 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
34 \nTAŞINMASI TEHLİKELİ MADDELERİN TRANSFERİ TEHLİKELİ MADDE YÖNETİMİ VE TEHLİKELİ MADDE İŞARETLERİ Tehlikeli Madde Nedir \nMerkezimizdeki tehlikeli madde envanter listesi,\n Tehlikeli maddelerin depolanması, Kimyasal madde adı ve tehlikeli madde sınıf simgeleri\nTaşınması açısından özel nitelikli ve tehlikeli malzemeler tanımlanmalı ve malzemelerin transferini gerçekleştirecek çalışanlara güvenli transfer ile ilgili eğitim verilmelidir NaN Merkezimizdeki tehlikeli madde envanter listesi, tehlikeli maddelerin depolanması, kimyasal madde adı ve tehlikeli madde sınıf simgesi hakkında bilgilendirmek\nHEDEF :Hasta ve Çalışan Güvenliğini sağlamak\n\n 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK DÜZ ANLATIM GÖRSEL ANLATIM 28 TOPLANTI SALONU \nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU TÜM PERSONEL 2025-06-14 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
35 ATIK YÖNETİMİ Atık türleri ve atıkların türlerine göre ayrıştırılması, Atıkların toplanması, taşınması, geçici depolanması, yarattığı sağlık riskleri, neden olabilecekleri\nyaralanma ve hastalıklar, bir kaza\nveya yaralanma anında alınacak tedbirler Atık toplama ekipmanlarının,kovaların ve depoların temizlik ve dezenfeksiyonu NaN Hastane Atıklarının Oluşumundan Nihai Bertarafını Gerçekleştirmek Üzere Yetkili Kuruma Teslimine Kadar Geçen Süreçte,İnsan ve Çevre Sağlığına Zarar Vermesini Önlemek Çalışan Güvenliğini Sağlamak\n\nHEDEF :Hasta ve Çalışan Güvenliğini Sağlamak Sağlıklı Çalışma Yaşam Alanları Oluşturmak 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM 28 TOPLANTI SALONU \nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU TÜM PERSONEL 2025-06-14 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\n Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
36 GÖSTERGE YÖNETİMİ Göstergelere dair temel bilgilerin verilmesi, gösterge değerlendirme ve analizi ile yorumlanması, gösterge okuryazarlığı ve yeni göstergeler üretme gibi konularda temel beceri motivasyonu kazandırmak NaN Kaliteli sağlık hizmeti sunmaya odaklı, modern bir sağlık sisteminin oluşturulması , bu sistemin parçalarını oluşturan her hizmetin etkinliğinin ölçülmesi ve değerlendirilmesi \nHEDEF: Hizmet süreçleri ve hizmetin etkinliğinin ölçülmesi, gösterge yönetiminin doğru ve etkili bir şekilde yürütülmesi 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK POWERPOINT SUNUMU 20 TOPLANTI SALONU \nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU BİRİM KALİTE SORUMLULARI\n/HEKİMLER\n/ASİSTANLAR 2025-07-09 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
37 KLİNİK KALİTE UYGULAMALARI Sağlık Olgusu Diş İmplantı Göstergeler\nHakkında ve Standartlar Hakkında\nBilgilendirme. NaN Klinik Kalite standartlarının anlatılması \nHEDEF :\nKlinik Kalite standartları çerçevesinde davranış geliştirmek 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK SLAYT/İNTERAKTİF 20 TOPLANTI SALONU \nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU BİRİM KALİTE SORUMLULARI\n/HEKİMLER\n/ASİSTANLAR 2025-07-09 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
38 KESİCİ DELİCİ ALET YARALANMALARI KESİCİ DELİCİ ALET YARALANMALARI KONUSUNDA PERSONELİN BİLGİLENDİRİLMESİ\n İş Sağlığı ve Güvenliği\nDELİCİ KESİCİ ALET YARALANMALARI\n Kesici – Delici Alet Yaralanma Aletleri\n Yaralanmaya En Çok Neden Olan Aletler\n Risk Altındaki Gruplar\nYaralanmalara Karşı Nasıl Önlem Alınmalı\n Standart Önlemler\n Yaralandığımızda Ne Yapmalıyız\n NaN Hasta ve Çalışan Güvenliğini Sağlama\nHEDEF :Hasta güvenliğini sağlamak Sunulan Sağlık Hizmetinin,Olumlu ve Olumsuz Yönlerinin Fark Edilmesini Sağlayarak Kurumda Gerekli\nDüzenlemelerin Yapılması 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM 28 TOPLANTI SALONU \nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU TÜM PERSONEL 2025-08-09 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
39 HASTANIN BİLGİLENDİRİLMESİ VE RIZASININ ALINMASININ ÖNEMİ Hasta Onam Formunun İşlenmesi Ve Saklanması, Hukuki Boyutu Önemi Engellilerin durumuna göre uygun bilgilendirme yapılması ve rıza alınmasına yönelik gerekli tedbirler, Araştırma ve deneysel çalışmalara katılım veya herhangi bir sebeple hastaya ait bilgi veri ve materyallerin kullanımı durumunda hasta rızası alımı\n NaN Hizmet Kalitesinin ve Hasta Memnuniyetinin\nArtmasını Sağlamak , \nHEDEF :Hasta güvenliğini sağlamak Sunulan Sağlık Hizmetinin,Olumlu ve Olumsuz\nYönlerinin Fark Edilmesini Sağlayarak Kurumda Gerekli\nDüzenlemelerin Yapılması\n 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM 21 TOPLANTI SALONU \nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU SAĞLIK HİZMETLERİNDE ÇALIŞAN HASTA İLE İLGİLİ TÜM PERSONEL 2025-08-09 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
40 DOSYALARIN ARŞİVE TESLİMİ\nVeGERİ ALINMASI\nBASAMAKLARI Dosyaların Arşive Teslimine Kadar\nMuhafazası, Dosyaların Arşive Teslimi ,İçeriği, Kontrolü ,Arşivden\nDosyaların Geri Alınmasını, Dosyaların Saklanma Süreleri,İlgili Form Ve Evraklar NaN Sağlık Kurumunda Çalışanların Çalıştıkları Alan/Birim\nKonularında Gerekli Bilgi yeteneğine Sahip Olmak HEDEF : Sağlık Kurumunda Çalışanların Çalıştıkları Alan/Birimdeki Görev ve Yeteneklerinin Maximum Seviyeye Yükseltilmesi 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK SLAYT/İNTERAKTİF 21 TOPLANTI SALONU \nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU SAĞLIK HİZMETLERİNDE ÇALIŞAN HASTA İLE İLGİLİ TÜM PERSONEL 2025-09-11 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap\n NaN
41 AKILCI ANTİBİYOTİK KULLANIMI Ve\nANTİBİYOTİK PROFİLAKSİ REHBERİ Antibiyotik Profllaksi Rehberi,\nMerkezimizde Akılcı Antibiyotik\nKullanımına Yönelik Uygulamalar\n NaN İlacın Dahil Olduğu Tüm Süreçlerde Etkin Yönetimi Sağlamak,Hasta ve Çalışana Yönelik Riskleri En aza İndirmek\nHEDEF :\nHasta ve Çalışan Güvenliğini Sağlamak 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM 8 TOPLANTI SALONU ANESTEZİ VE REANİMASYON UZMANI DİŞ HEKİMLERİ 2025-09-15 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
42 ÇALIŞAN GÖRÜŞ ANKETLERİ UYGULAMA EĞİTİMİ NaN NaN NaN 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM 32 TOPLANTI SALONU \nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU TÜM PERSONEL 2025-12-16 00:00:00 NaN NaN Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
43 KPR(KARDIO\nPULMONER\nRESÜSİTASYON) İleri Yaşam Desteği NaN İleri Yaşam Desteği Uygulamalarını Tam ve Uygun Şekilde yapmayı Sağlamak İleri Yaşam Desteği Uygulamalarını Tam ve Uygun Şekilde\nyapmayı Sağlamak.\nHEDEF :Uygulama Becerisini Arttırmak.Farkındalık Oluşturmak\n 1 SAAT BİLGİSAYAR\n/UYGULAMA TEORİK SLAYT/İNTERAKTİF 2 TOPLANTI SALONU \nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU DİŞ HEKİMLERİ SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ İLE GÖRÜŞÜLÜP PLANLANACAK NaN - Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem NaN
44 İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ EĞİTİMLERİ İş Yeri Temizliği ve Düzeni Ergonomi Elle kaldırma ve taşıma Çalışma Mevzuatı İle iİgili Bilgiler Çalışanların Yasal Hak ve Sorumlulukları .İş Sağlığı ve Güvenliği genel Kuralları ve Güvenlik Kültürü Güvenlik ve sağlık İşaretleri İlk Yardım ve Kurtarma Hastalıktan Korunma Prensipleri ve Korunma Tekniklerinin\nUygulanması Kaza ve Yaralanma Sebepleri ile Korunma Prensipleri ve\nTekniklerinin Uygulanması Biyolojik Risk Etmenleri .Kimyasal ve Fiziksel Risk Etmenleri,Parlama,Patlama,Yangın ve Yangından Korunma Elektirik Tehlikeleri,Riskleri ve Önlemleri İş Ekipmanlarının Güvenli Kullanımı\nEkranlı Araçlarla Çalışma İş Kazalarının Sebepleri Tütün ürünlerinin zararları ve\npasif etkileşim\n NaN Sağlık Hizmeti Sunumunda Görevli Personel İçin\nİdeal,Güvenli Bir Çalışma Ortamı Sağlamak \nHEDEF :Sağlıklı İdeal Çalışma Yaşamı ve Güvenli\nEtkili Çalışma Ortamlarında Verimliliği Arttırabilme 1 GÜN BİLGİSAYAR TEORİK SLAYT/İNTERAKTİF İŞE YENİ BAŞLAYAN PERSONELLER TOPLANTI SALONU İŞ GÜVENLİĞİ UZMANI İŞE YENİ BAŞLAYAN PERSONELLER İŞE BAŞLANGIÇLARDA - - Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem -
45 TEMEL İŞ GÜVENLİĞİ SAĞLIK EĞİTİMİ İLK YARDIM \nMESLEK HASTALIKLARININ SEBEPLERİ\nHASTALIKTAN KORUNMA PRENSİPLERİ VE KORUNMA TEKNİKLERİ\nBİYOLOJİK VE PSİKOSOSYAL RİSK ETMENLERİ\nTÜTÜN ÜRÜNLERİNİN ZARARLARI VE PASİF ETKİLERİ NaN Sağlık Hizmeti Sunumunda Görevli Personel İçin\nİdeal,Güvenli Bir Çalışma Ortamı Sağlamak \nHEDEF :Sağlıklı İdeal Çalışma Yaşamı ve Güvenli\nEtkili Çalışma Ortamlarında Verimliliği Arttırabilme NaN BİLGİSAYAR NaN NaN İŞE YENİ BAŞLAYAN PERSONELLER NaN İŞ YERİ HEKİMİ TÜM PERSONEL İŞE BAŞLANGIÇLARDA NaN NaN NaN NaN
46 SOSYAL SORUMLULUK /DİŞ FIRÇALAMA DOĞRU DİŞ FIRÇALAMA HAKKINDA BİLGİLENDİRME NaN Koruyucu ve Önleyici Sağlık Hizmeti Uygulamaları\nHEDEF :Hasta Güvenliği 1 SAAT SÖZEL ANLATIM TEORİK POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM TÜM HASTALAR ONLİNE \nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU HASTALAR SÜREKLİ - - Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem -
47 GENEL UYUM /BÖLÜM UYUM EĞİTİMİ GENEL UYUM /BÖLÜM UYUM EĞİTİMİ\nPersonele, çalıştığı birim bazında SKS’ye ilişkin süreçleri kapsayacak şekilde eğitim verilmelidir.\n NaN Sağlık Hizmeti Sunumunda Görevli Personel İçin\nİdeal,Güvenli Bir Çalışma Ortamı Sağlamak \nHEDEF :Sağlıklı İdeal Çalışma Yaşamı ve Güvenli\nEtkili Çalışma Ortamlarında Verimliliği Arttırabilme 1 SAAT BİLGİSAYAR TEMEL SLAYT/İNTERAKTİF İŞE YENİ BAŞLAYAN PERSONELLER TOPLANTI SALONU KALİTE YÖNETİM SORUMLUSU HASTA HİZMETLERİ PERSONELİ İŞE BAŞLANGIÇLARDA - - Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem -
48 HASTA VE HASTA YAKINLARI EĞİTİMLERİ HASTA VE HASTA YAKINLARI EĞİTİMLERİ NaN Hasta Ve Hasta Yakınının Uyması Gereken Kurallar ,Hastanın Hakları ,Ziyaret Saatleri Ve Kuralları ,Telefon Kullanımı\nHasta Yatağı Kullanımı ,Hemşire Çağrı Sistemi Kullanımı ,Tuvalet‐ Banyo Kullanımı\nAcil Durum Planı\nEl Hijyeni\nMaske Kullanımı\nEnfeksiyonların Önlenmesi \nBeslenme Ve Diyet Bilgileri\nİlaç Kullanımı\nTaburculuk Sonrası Bakım\nKontrol İçin Diş Hekimine Nasıl Başvuracağı\nKonularında Hasta ve Yakınlarının Bilgilendirilmesi 15 DAK SÖZEL ANLATIM TEORİK SÖZEL ANLATIM TÜM HASTALAR AMELİYATHANE EĞİTİM HEMŞİRESİ/ YATIŞ İŞLEMİ YAPILAN HER HASTA VEYA YAKINI TABURCU İŞLEMİ SIRASINDA - - - -
49 MERKEZ BİLGİ YÖNETİM SİSTEMİ BYS NEDİR?GENEL ÖZELLİKLERİ, MÜRACAAT POLİKLİNİK,VEZNE, EVRAK KONTROL,DEPO VE DİĞERLERİ KONULARINDA BİLGİLENDİRMEK NaN BYS NEDİR?GENEL ÖZELLİKLERİ, MÜRACAAT POLİKLİNİK,VEZNE, EVRAK KONTROL,DEPO VE DİĞERLERİ KONULARINDA BİLGİLENDİRMEK 1 SAAT BİLGİSAYAR TEORİK/PRATİK SLAYT/İNTERAKTİF İŞE YENİ BAŞLAYAN PERSONELLER TOPLANTI SALONU/İLGİLİ PERSONELİN ÇALIŞMA ALANLARINDA İŞ BAŞI EĞİTİMLERİ BİLGİ İŞLEM SORUMLUSU İŞE YENİ BAŞLAYAN PERSONELLER İŞE BAŞLANGIÇLARDA - - Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem -