|
1 |
MİSYON VİZYON VE TEMEL DEĞERLER |
Misyon ,Vizyon,Temel Değerler |
NaN |
Misyon, vizyon ve değerlerin çalışanlar ile paylaşılması, konu ile ilgili çalışanlara yönelik farkındalık kazandırmak |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK |
POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM |
32 |
TOPLANTI SALONU |
\nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
TÜM PERSONEL |
2025-01-20 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
2 |
SAĞLIKTA KALİTE STANDARTLARI\nSKS ADSH\n |
SKS ADSH setindeki standartlar doğrultusunda hazırlanan yazılı düzenlemeler ve formlar neler, nasıl ve neden ulaşabiliriz?\nDökümantasyon Yönetimi \nSks kapsamında dökümanların\nuygun kullanılmasının ve\nmuhafazasının ve tesliminin\nsağlanması\nGöstergeler ve veri girişinin önemi |
NaN |
SKS ADSH setini amacını ve önemini anlatmak, tanıtmak, etkin ,etkili, verimli hizmet sunmak .Çalışanların hazırlanan dökümantasyonlara ulaşılabilirliği sağlamak, Doğru ve zamanında veri girişini sağlamak farkındalığı arttırmak\nHEDEF :Kaliteli hizmet sunumuna çalışanların katılımını sağlamak SKS ADSH seti doğrultusunda kaliteli hizmet sunmak |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK |
POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM |
32 |
TOPLANTI SALONU |
\nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
TÜM PERSONEL |
2025-01-20 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
3 |
TEMİZLİK PERSONELİ GENEL EĞİTİMİ |
Genel alanların temizlik kuralları Belirlenen risk düzeyine göre alanların temizlik kuralları \nTemizlik maddelerinin kullanım özellikleri\nÇalışanlar Arası İletişim\nHastala ve Yakınları İle İletişim\nKoruyucu ekipman kullanımı |
NaN |
Sağlık Kurumunda Çalışanların Çalıştıkları Alan/Birim Konularında Gerekli Bilgi yeteneğine Sahip Olmak \nHEDEF : Çalışan güvenliğini sağlamak |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK/UYGULAMALI |
POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM/UYGULAMA |
2 |
TOPLANTI SALONU |
\nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
TEMİZLİK VE MUTFAK PERSONELİ |
2025-01-22 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
4 |
ÇAMAŞIRHANE İŞLEYİŞ KURALLARI\nENFEKSİYON KONTROLÜNDE ÇAMAŞIRHANE |
Çamaşırların alanlardan toplanması\nYıkanması ve Dezenfeksiyonu\nTemiz çamaşırların alanlara dağıtılması\n\n |
NaN |
Ağız diş sağlığı merkezlerinde kirli ve temiz tekstil ürünleri, çamaşırhanede olması gereken standartlar hakkında bilgilendirmek\nHEDEF :Hasta ve Çalışan Güvenliğini sağlamak |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK |
UYGULAMA\nGÖRSEL VE\nSUNU İLE\nANLATIM\n |
2 |
TOPLANTI SALONU |
\nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
SAĞLIK HİZMETLERİNDE ÇALIŞAN HASTA İLE İLGİLİ TÜM PERSONEL |
2025-01-22 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
5 |
STERİLİZASYON VE DEZENFEKSİYON BASAMAKLARININ ÖNEMİ |
Merkezimizin Sterilizasyon ve Dezenfeksiyon , asepsi, antisepsi Talimatı, Yüzeylerin , Cihazların ,Aletlerin Sterilizasyon Ve Dezenfeksiyon Yöntemleri Merkezimizde Kullanılan Dezenfektanlar,Kullanım Alanları\nMek Kontrolü ve Önemi |
NaN |
Merkezimizde Sterilizasyon Ünitesi’nin malzeme kabul şartlarını, sterilizasyon için yapılması gereken hazırlıkları, sterilizasyon şartlarını, paketleme, depolama ve dağıtım çalışma esasları konusunda çalışanları bilgilendirmek \nHEDEF : Hastane Enfeksiyonlarının Oluşmasını Engellemek |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK |
POWERPOINT SUNUMU |
10 |
TOPLANTI SALONU |
FİRMA PERSONELİ |
STERİLİZASYON SORUMLUSU/DİŞ HEKİMİ ASİSTANLARI\nHEMŞİRE |
2025-01-23 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
6 |
MUTFAK PERSONELİ GENEL EĞİTİMİ\n(GIDA GÜVENLİĞİ) |
Gıda Güvenliğine Yönelik Hijyen Eğitimi\nDiyet Yemeklerin İçeriği\nYemeklerin Porsiyonlanması\n |
NaN |
Sağlık Kurumunda Çalışanların Çalıştıkları Alan/Birim Konularında Gerekli Bilgi yeteneğine Sahip Olmak \nHEDEF : Çalışan güvenliğini sağlamak |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK/UYGULAMALI |
POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM/UYGULAMA |
1 |
TOPLANTI SALONU |
\nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
TEMİZLİK VE MUTFAK PERSONELİ |
2025-01-24 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
7 |
ATIK YÖNETİMİ |
Atık türleri ve atıkların türlerine göre ayrıştırılması, Atıkların toplanması, taşınması, geçici depolanması, yarattığı sağlık riskleri, neden olabilecekleri\nyaralanma ve hastalıklar, bir kaza\nveya yaralanma anında alınacak tedbirler Atık toplama ekipmanlarının,kovaların ve depoların temizlik ve dezenfeksiyonu |
NaN |
1. Atık türleri ve atıkların türlerine göre ayrıştırılması\n2. Atıkların toplanması, taşınması, geçici depolanması\n3. Yarattığı sağlık riskleri, neden olabilecekleri yaralanma ve hastalıklar\n4. Bir kaza veya yaralanma anında alınacak tedbirler\n |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK/PRATİK |
SLAYT/İNTERAKTİF |
1 |
TOPLANTI SALONU/KLİNİKLER/ATIK ODASI |
\nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
TIBBİ ATIK PERSONELİ |
2025-01-25 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\n Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
8 |
İSTENMEYEN OLAY BİLDİRİM SİSTEMİ /GÜVENLİK RAPORLAMA |
1.İstenmeyen olay bildirim sisteminin amacı, önemi ve sorumluluklar\n2.Sistemin yapısı\n3.Çalışanlar açısından bildirimlerin gizliliği ve güvenliği\n4.Sistemin odağı olan hatalardan öğrenme ve sürekli iyileştirme kültürü 5.Bildirim sistemi kapsamında yer alan istenmeyen olaylar\n6.Bildirimin yapılma şekli ve uyulması gereken kurallar\n7.Bildirim formlarının nasıl doldurulacağı\n8.Bildirimlerin nasıl değerlendirileceği ve analiz edileceğine ilişkin genel bilgi\n9.İstenmeyen olayların meydana gelmesi durumunda, hasta ve hasta\nyakınının nasıl bilgilendirileceği |
NaN |
Hasta ve Çalışanların Güvenliğini Tehdit Edebilecek\ngerçekleşmek üzere iken sonanda gerçekleşmeyen(RAMAK Kala)yada gerçekleşen istenmeyen olayların bildirilmesini sağlamak\nHEDEF : Hasta ve Çalışan Güvenliğini Sağlayabilme |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK |
POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM |
32 |
ONLİNE |
\nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
TÜM PERSONEL |
2025-02-01 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
9 |
RİSK YÖNETİMİ /RİSK ANALİZİNDE BELİRLENEN TEHLİKE VE ÖNLEMLER/BÖLÜMLERE GÖRE RİSKLERİN TANIMLANMASI |
Çalışma Alanlarındaki Risklerin Personel İle Birlikte Belirlenmesi Çalışanlarla Paylaşılması |
NaN |
Çalışanlara merkez geneli ve çalışma alanlarındaki risklerin bildirilmesi ve bu risklerle ilgili alınması gereken önlemlerin anlatılması.\nHEDEF: Hasta ,Hasta Yakını ve Merkez Çalışanları için Sağlıklı Bir Ortam Oluşturmak\n |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEMEL/TEORİK |
SLAYT/İNTERAKTİF |
32 |
TOPLANTI SALONU |
İŞ GÜVENLİĞİ UZMANI |
TÜM PERSONEL |
2024-02-05 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
10 |
MAVİ KOD ,BEYAZ KOD \nSAĞLIKTA ŞİDDET OLAYININ GERÇEKLEŞMİŞ OLMASI HALİNDE BİLDİRİM YAPILAN BEYAZ KOD (113) UYGULAMASI\n |
Mavi Kod Uygulaması\nBeyaz Kod Uygulaması.\nUlusal Bildirim Sistemi |
NaN |
Hasta ve Çalışan Güvenliğini sağlamak\namacı ile acil müdahaleye ihtiyaç duyulan hallerde ilgili sorumlu ekibin en kısa zamanda olay yerine ulaşmasının sağlanması\nHEDEF: Hasta ve Çalışan güvenliğini sağlamak\n |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEMEL/TEORİK |
SLAYT/İNTERAKTİF |
32 |
TOPLANTI SALONU |
İŞ GÜVENLİĞİ UZMANI |
TÜM PERSONEL |
2024-02-05 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
11 |
STRES YÖNETİMİ\nETKİLİ İLETİŞİM \nMOBBİNG\nKİŞİLER ARASI İLETİŞİM |
Kişiler Arası İletişim\nEtkili İletişim\nStres yönetimi\nEtkin Dinleme\nBeden Dili-sen dili\nSözsüz iletişim,Empati\nÇalışanlar Arası İletişim\nİletişim engelleri\nSağlıkta iletişim\nStres ve Öfke KontrolüÖfkeli Hasta ve Hasta Yakınıyla İletişim\nZor İnsanla Başa Çıkma\n |
NaN |
Kurum içi iletişimi geliştirmek, hasta ve\nyakınları ile yaşanan problemleri azaltmak ve çözüm yollarını arttırmak,\nkişisel gelişime katkıda bulunarak motivasyonu arttırmak\nHEDEF : Kurumda Gerekli Düzenlemeleri\nYaparak hastalarımızın Merkezimizden\nmemnun ayrılmasını sağlamak\n |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEMEL/TEORİK |
SLAYT/İNTERAKTİF |
32 |
TOPLANTI SALONU |
İŞ GÜVENLİĞİ UZMANI |
TÜM PERSONEL |
2024-02-05 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
12 |
ENFEKSİYONLARIN ÖNLENMESİ \nTEMİZLİK VE DEZENFEKSİYON |
Enfeksiyon kontrolü ve önlemleri\nStandart Önlemler, Temizlik Uygulaması\nİzolasyon Önlemleri ve\nkişisel Koruyucu Donanım Kullanımı\nAsepsi-Antisepsi Dezenfektanlar ve\nDezenfeksiyon Uygulamaları\nSağlık Personeli Sağlığı Kesici-Delici alet yaralanmalarına karşı alınacak önlemler\nTemizlik malzemeleri ile maruziyet(göze sıçraması,cilt teması gibi) durumlarında yapılacaklar |
NaN |
Hastane Ortamından Kaynaklanabilecek Enfeksiyonları Önlemek,Uyulması Gereken Temizlik Kurallarını Belirlemek ve Uyulmasını Sağlamak Farkındalığı Sağlamak\n\n\n\nHEDEF :Hasta ,Hasta Yakını ve Merkez Çalışanları için\nSağlıklı Bir Ortam Oluşturmak\n |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK/PRATİK |
POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM |
25 |
TOPLANTI SALONU |
\nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
TÜM PERSONEL |
2024-02-05 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
13 |
5 ENDİKASYON GÖZLEMCİ EĞİTİMİ |
BEŞ ENDİKASYON GÖZLEMİ |
NaN |
5 ENDİKASYON NEDİR ,NASIL GÖZLEMLENİR,NASIL DEĞERLENDİRİLİR |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
UYGULAMALI |
GÖRSEL ANLATIM |
2 |
ÇALIŞMA ALANLARI |
\nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
HEMŞİRE/\nANESTEZİ TEKNİKER |
2025-03-06 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
14 |
HİZMET SUNUM SÜREÇLERİ \nHASTA KARŞILAMA/\nYÖNLENDİRME |
Hasta Hakları, Sorumlulukları ve uyulması gereken kurallar Hasta Memnuniyeti iletişim becerileri |
NaN |
Sağlık Tesisinde Çalışanların Çalıştıkları Alan/Birim\nKonularında Gerekli Bilgi Yeteneğine Sahip Olmak \nHEDEF : Sağlık Tesisinde Çalışanların\nÇalıştıkları Alan/Birimdeki Görev ve Yeteneklerinin\nMaksimum Seviyeye Yükseltilmesi\n |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK |
POWERPOINT SUNUMU |
6 |
TOPLANTI SALONU |
\nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
DANIŞMA/\nHASTA HİZMETLERİ PERSONELİ |
2025-03-07 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
15 |
HASTA BAŞI TEST CİHAZLARI KULLANIMI |
Çalışılacak testlerin preanalitik, analitik ve postanalitik evrelerinde dikkat\nedilmesi gereken hususlar\n Kalibrasyon ve kalite kontrol sonuçlarının değerlendirilmesi\n Cihazın temizliği ve bakımı |
NaN |
Hasta Başı Test Cihazlarının (HBTC) kullanım süreci ve kalite\nkontrol çalışmalarına yönelik düzenlenme\n\nHEDEF : Cihazların Güvenli Kullanımı |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK/PRATİK |
POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM |
2 |
TOPLANTI SALONU |
\nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
HEMŞİRE/\nANESTEZİ TEKNİKER |
2025-03-07 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\n Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
16 |
HASTA BAKIMI\nKLİNİK RİSK DEĞERLENDİRME UYGULAMALARI |
Düşme riski değerlendirmesi\nAğrı şiddeti değerlendirmesi\nBilinç düzeyi takibi\nBeslenme durumunun değerlendirilmesi\nAğrı bakımı ve takibi\n |
NaN |
Sağlık Kurumunda Çalışanların Çalıştıkları Alan/Birim Konularında Gerekli Bilgi yeteneğine Sahip Olmak \nHEDEF : Hasta güvenliğini sağlamak |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK |
UYGULAMA\nGÖRSEL VE\nSUNU İLE\nANLATIM\n |
2 |
UYGULAMALI |
ANESTEZİ UZMANI |
HEMŞİRE |
2025-03-21 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
17 |
TEMİZLİK MADDELERİNİN KULLANIMI VE ÖZELLİKLERİ |
Genel alanların temizlik kuralları\no Belirlenen risk düzeyine göre alanların temizlik kuralları\no Temizlik maddelerinin kullanım özellikleri\no Çalışanlar arası iletişim\no Hasta ve hasta yakınları ile iletişim\no Temizlik malzemeleri ile maruziyet (göze sıçraması, ciltle teması gibi) durumlarında yapılacaklar |
NaN |
Merkezimizde Kullanılan Temizlik Maddeleri HakkındaBilgilendirme,Uyulması Gereken Temizlik Kurallarını Belirlemek ve Uyulmasını Sağlamak ,Farkındalığı Sağlamak\nHEDEF : Hasta ,Hasta Yakını ve Hastane Çalışanları için Sağlıklı Bir Ortam Oluşturmak\n |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK/UYGULAMALI |
POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM/ALANDA UYGULAMA |
2 |
TOPLANTI SALONU |
\nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
TEMİZLİK PERSONELLERİ |
2025-03-22 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
18 |
DİŞ ÜNİT TEMİZLİĞİ |
Diş Ünitlerinin Temizlenme Kuralları\nKullanılacak dezenfektanlar ve kullanım şekilleri\n |
NaN |
Diş ünit temizliği hakkında bilgilerin güncellenmesi farkındalığın arttırılması\nHEDEF :Hasta ve Çalışan Güvenliğini sağlamak |
1 GÜN |
BİLGİSAYAR |
UYGULAMALI |
GÖRSEL ANLATIM |
7 |
ÇALIŞMA ALANLARI |
\nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
DİŞ HEKİMİ ASİSTANLARI/\nHEMŞİRELER |
2025-03-29 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
19 |
KRİTİK STOK SEVİYESİ |
Stok nedir?\nStok yönetiminin amacı\nStok yönetiminin faydaları\nStok yönetim sisteminin kurulması\nStok takip sistemleri\nKritik stok seviyesi hesaplanması\nen çok karş ılaşılan sorunlar\nHizmet kalite standartları stok istekleri\nDepolarda stok kontrolü için gerekli olan asgari şartlar konularında bilgilendirmek\n |
NaN |
Sağlık Kurumunda Çalışanların Çalıştıkları Alan/Birim\nKonularında Gerekli Bilgi yeteneğine Sahip Olmak \n\n\nHEDEF : Kaliteli Sağlık hizmeti sunma |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK |
POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM |
12 |
TOPLANTI SALONU |
\nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
DİŞ HEKİMİ ASİSTANLARI/\nHEMŞİRELER |
2025-03-29 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
20 |
DOKÜMAN YÖNETİMİ |
\n• Doküman yönetimi, kontrol prosedürü\n• Dış kaynaklı doküman prosedürü\n• Dış kaynaklı dokümanların güncellenmesi talimatı\n• Dokümanların asılması talimatı\n• Belge/dosya/klasör imhasına yönelik kurallar\n• Belge/dosya/klasör imha listesi\n• Doküman dağıtım alındı formu\n• Güncel dış kaynaklı doküman listesi\n• Güncel doküman listesi ve revizyon takip formu\n |
NaN |
Hizmet Kalitesinin ve Hasta Memnuniyetinin\nArtmasını Sağlamak , \nHEDEF :Hasta güvenliğini sağlamak Sunulan Sağlık Hizmetinin,Olumlu ve Olumsuz Yönlerinin Fark Edilmesini Sağlayarak Kurumda Gerekli\nDüzenlemelerin Yapılması\n |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK |
POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM |
16 |
TOPLANTI SALONU |
\nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
DİŞ HEKİMİ ASİSTANLARI/\nHEMŞİRELER/\nHASTA DANIŞMANLARI |
2025-03-29 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
21 |
EL HİJYENİ ÖNEMİ VE EL HİJYENİ UYGULAMALARI |
El HijyeniEl Hijyeninin Önemi, Endikasyonları, El Hijyeni Sağlama Yöntemleri, Eldiven Kullanımı İle İlgili Kuralları El Antiseptikleri İle İlgili Genel Bilgiler Alkol Bazlı El Antiseptikleri İle İlgili Alınması Gereken Güvenlik Önlemleri |
NaN |
El Hjjyeninin Önemi ve Bilinci Hakkında Çalışanları Bilgilendirmek\nHEDEF :Sağlık Tesisinde Çalışanların El\nHijyenine Uyum Düzeylerinin Arttırılması |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK |
POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM |
32 |
TOPLANTI SALONU |
\nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
DİŞ HEKİMİ ASİSTANLARI\n/HEMŞİRE\nTEKNİKER /TEKNİSYEN |
2024-03-29 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
22 |
KİŞİSEL KORUYUCU DONANIM KULLANIMI |
Kişisel Koruyucu Donanımlar ve güvenli Kullanımı |
NaN |
Sağlık Hizmeti Sunumunda Görevli Personel İçin İdeal,Güvenli Bir Çalışma Ortamı Sağlamak\nHEDEF : Sağlıklı İdeal Çalışma Yaşamı ve Güvenli Etkili Çalışma Ortamlarında Verimliliği Arttırabilmek |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK |
POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM |
12 |
ONLİNE |
\nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
DİŞ HEKİMİ ASİSTANLARI\n/HEMŞİRE\nTEKNİKER /TEKNİSYEN |
2025-03-29 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
23 |
ACİL DURUM VE AFET YÖNETİMİNE YÖNELİK EĞİTİM\nACİL DURUM KODLARI |
1.Temel Afet Bilinci \n2.Acil Durum ve Afet Planı\n3.Acil Durumda görev alacak çalışanlara acil durum planına yönelik uygulamalar. \n4.Yangın söndürücülerin ve hortumlarının kullanımına yönelik uygulamalı eğitim \n5.Tesis tahliye planı \n6.Deprem anında yapılması gerekenler YORA uygulaması \n8.İşaret ve Levhaların İşlevsel Kullanımı\n9.Kırmızı Kod Acil Durum Ve Afet Triyajı Kurum Acil Durum Plan Krokileri hakkında bilgilendirme \n10.Yangın söndürme sürecinde çalışanların güvenliği hakkında gerekli tedbirlerin alınması |
NaN |
Sağlık Tesisinde Acil Durum ve Afet Yönetimi Bilinci Oluşturmak Olası Bir Kod Durumunda İzlenecek Yolu Belirlemek ve Kurumlar arası İş birliğini Sağlamak\nHEDEF :\nHasta ve Çalışan Güvenliğini Sağlayabilme |
2 SAAT |
UYGULAMALI/\nBİLGİSAYAR |
TEORİK |
UYGULAMA\nGÖRSEL VE\nSUNU İLE\nANLATIM\n |
32 |
UYGULAMALI |
İŞ GÜVENLİĞİ UZMANI/KALİTE YÖNETİM BİRİMİ |
TÜM PERSONEL |
2025-04-19 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
24 |
HASTA HAKLARI VE MAHREMİYETİ |
Hastaların Hakları Ve Sorumlulukları Hasta Memnuniyeti Etik ve Hasta Hakları Hasta Mahremiyetinin Sağlanması (Hasta Bilgilerinin Mahremiyeti ve Gizliliğin Korunması Hasta güvenliğini olumsuz etkileyen istenmeyen olayların meydana gelmesi durumunda , hasta ve hasta ve hasta yakınının nasıl bilgilendirileceği konusunda eğitim |
NaN |
Hizmet Kalitesinin ve Hasta Memnuniyetinin\nArtmasını Sağlamak Sunulan Sağlık Hizmetinin,Olumlu\nve Olumsuz Yönlerinin Fark Edilmesini Sağlayarak\nHEDEF : Kurumda Gerekli Düzenlemeleri\nYaparak hastalarımızın Merkezimizden\nmemnun ayrılmasını sağlamak\n |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK |
POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM |
32 |
ONLİNE |
\nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
TÜM PERSONEL |
2024-04-19 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
25 |
HASTA KİMLİK TANIMLAYICILARININ KULLANILMASI \nHASTA KİMLİĞİNİN DOĞRULANMASI |
Hasta Kimlik Tanımlayıcıların Kullanımı ve Hasta Kimliğinin Doğrulanması\n |
NaN |
Sağlık Bakım Hizmetleri Sunumu Aşamasında,Hasta Güvenliği veMemnuniyetini Sağlayarak Aynı Standartlarda Hizmet Almalarını Sağlamak Hastayı Olası Zararlardan Korumak\n\nHEDEF : Kaliteli Bakım Hizmeti Sunabilme\n |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK |
POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM |
28 |
ONLİNE |
\nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
DİŞ HEKİMİ/HEMŞİRE/DİŞ HEKİMİ ASİSTANLARI/\nHASTA DANIŞMANLARI |
2025-04-19 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
26 |
HASTALARIN GÜVENLİ TRANSFERİ |
\nHasta Transferi \nHasta Düşmeleri\n |
NaN |
Sağlık Bakım Hizmetleri Sunumu Aşamasında,Hasta Güvenliği ve Memnuniyetini Sağlayarak Aynı Standartlarda Hizmet Almalarını Sağlamak Hastayı Olası Zararlardan Korumak ve Kaliteli Bakım Hizmeti Sunabilme\n\nHEDEF : Kaliteli Bakım Hizmeti Sunabilme\n\n |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK |
POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM |
10 |
ONLİNE |
\nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
DİŞ HEKİMİ/HEMŞİRE/DİŞ HEKİMİ ASİSTANLARI |
2025-05-10 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
27 |
\nİLAÇLARIN GÜVENLİ TRANSFERİ |
İlaçların güvenli transferi. \nTehlikeli ilaç kırılmalarında müdahale İlaç hata bildirimi\nTıbbi Sarf Malzemelerinde beklenmeyen etkilerin ve hatalı ürünlerin takibi.\nMerkezimizde İlaç Güvenliğine ve Advers Etki Bildirimine Yönelik Uygulamalar\nAdvers Etki Nedir?Bildirimi Nasıl\nVe Nereye Niçin Yapılır?İlaç Allerjileri Nelerdir?(Merkezimiz de Kullanılan İlaçlar İçin) |
NaN |
\nİlacın Dahil Olduğu Tüm Süreçlerde Etkin Yönetimi Sağlamak,Hasta ve Çalışana Yönelik Riskleri En aza İndirmek\n\nHEDEF : Hasta Ve Çalışan Güvenliğini Sağlayabilmek |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK |
SLAYT/İNTERAKTİF |
10 |
TOPLANTI SALONU |
MESUL MÜDÜR |
SAĞLIK HİZMETLERİNDE ÇALIŞAN HASTA İLE İLGİLİ TÜM PERSONEL |
2025-05-10 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
28 |
DEZENFEKTANLARIN KULLANIMI |
Dezenfektan etkinliğinin sağlanması için dikkat edilecek hususlar\n Gerekli kişisel koruyucu donanımın kullanımı\n Havalandırma koşulları\n Kaza durumunda yapılacaklar\n Dezenfeksiyon etkinliğini bozan durumların bildirimi\n Dezenfektanların saklanma koşulları |
NaN |
Malzeme ve cihazların dezenfeksiyonu ile ilgili süreçler ve bu süreçlere ilişkin kurallar hakkında bilgilendirme ve\nfarkındalığı sağlamak\n\nHEDEF: Dezenfektanların\nuygun zamanda,uygun sürede,\nuygun koşullarda kullanımını\nsağlayarak hasta ve çalışan güvenliğini\nsağlamak |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK |
POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM |
10 |
TOPLANTI SALONU |
\nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
SAĞLIK HİZMETLERİNDE ÇALIŞAN HASTA İLE İLGİLİ TÜM PERSONEL |
2025-05-10 00:00:00 |
NaN |
NaN |
NaN |
NaN |
|
29 |
RADYASYON GÜVENLİĞİ |
Radyasyon Güvenliği Radyolojik işlemlere ait çekim protokolleri Radyasyon uygulaması yapılan alanda çalışan personele, hasta ve çalışanların radyasyon güvenliğinin sağlanmasına yönelik eğitim |
NaN |
Hasta ve Çalışanların Sağlık Hizmetinden Kaynaklanan Radyasyon Maruziyetlerini Azaltmaya Yönelik Önlemlerin Alınmasını Sağlamak ,Hasta, hasta yakını ve çalışanların radyasyonun zararlı etkilerinden korunmasına yönelik gerekli tedbirleri öğretmek\nHEDEF :Hasta ve Çalışan Güvenliğini Sağlamak |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK |
POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM |
10 |
TOPLANTI SALONU |
\nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
RADYOLOJİ SORUMLUSU/\nASİSTAN/ HEKİM |
2025-05-15 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
30 |
*ÖLÇÜ,MODEL VE PROTEZİN YÖNETİMİ\n*TOZ VE KİMYASALLARIN GÜVENLİ KULLANIMI |
1.Protez laboratuvarında yapılan işlemlere dair genel bilgi\n2. Protetik materyalin güvenli transferi\n3.Protez laboratuvarına kabul ve işlem öncesi hazırlanması \n4.Ölçü ve modelin dezenfeksiyonu, \n5.Bys modülüne ve hasta kartına kaydı ve ilgili doküman ve formlar\n6.protezin yapımına ilişkin süreç ve kurallar\n7.Toz ve Kimyasalların Güvenli Kullanımı |
NaN |
Ölçü,Model Ve Protezin Yönetimi Hakkında Çalışan\nPersoneli Bilgilendirme Çalıştıkları Alan /Birimdeki Görev ve etkinliğin yükseltilmek, \nHEDEF :İş kalitesini ve Verimliliği Sağlamak |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK |
SLAYT/İNTERAKTİF |
15 |
TOPLANTI SALONU |
\nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
SAĞLIK HİZMETLERİNDE ÇALIŞAN HASTA İLE İLGİLİ TÜM PERSONEL |
2025-05-22 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
31 |
TIBBİ CİHAZ YÖNETİMİ ,TIBBİ CİHAZLARIN KULLANILMASI Olumsuz Olay\n(Uygun\nOlmayan\nÜrün)Bildirimi |
cihaz kullanımı, cihazın bakım ve temizliği, cihaz kullanımı sırasında en sık karşılaşılan sorunlar ve bu sorunların nasıl giderilmesi gerektiği gibi konularda eğitim\n |
NaN |
Tıbbi cihaz olarak nitelendirilen malzemelerin, güvenli şekilde kullanımlarının sağlanması Beklenmeyen etkilerin sistematik bir şekilde izlenmesi,bu hususta bilgi toplanması, kayıt altına alınması, değerlendirilmesi, arşivlenmesi,bildirilmesi,\n HEDEF :Medikal ve tıbbi sarf malzemelerin yol açabileceği zararın en az düzeye indirilmesi için gerekli tedbirlerin alınmasıdır.Cihazların uygun kullanılması |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEMEL |
PRATİK/UYGULAMALI |
21 |
ÇALIŞMA ALANLARI |
TEKNİK SERVİS FİRMA YETKİLİSİ |
SAĞLIK HİZMETLERİNDE ÇALIŞAN HASTA İLE İLGİLİ TÜM PERSONEL |
2025-05-22 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
32 |
DOKU ÖRNEKLERİNİN \nTRANSFERİ -ETİKETLEME |
Doku örneklerinde gönderme koşulları\nNumunelerin transferi ile ilgili kurallar\nEtiketleme,paketleme ve kayıt etme ile ilgili kurallar \n |
NaN |
Doku Örneklerinin Transferi İlkeleri Hakkında Bilgilendirmek\nHEDEF : Hasta güvenliğini sağlamak Çalışan güvenliğini sağlamak |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK |
UYGULAMA\nGÖRSEL VE\nSUNU İLE\nANLATIM\n |
21 |
TOPLANTI SALONU |
\nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
DİŞ HEKİMİ ASİSTANLARI /HEMŞİRELER |
2025-05-22 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
33 |
BİLGİ GÜVENLİĞİ\nBİLGİ YÖNETİM SİSTEMİNİN ETKİN KULLANIMI |
Bilgi Güvenliği Nedir?\nBilgi Güvenliği Neden Önemlidir?\nBilgi Güvenliğinde Kişisel ve Kurumsal Sorumluluklar Nelerdir?\nŞifre (Parola) ve Erişim\nİnternet Kullanımı\nOfis Güvenliği, Temiz Masa, Temiz Ekran\nBilgi Güvenliğine Yönelik Diğer Tehditler |
NaN |
Bilgi Güvenliği Kapsamında Kurumsal Bilgilerin Muhafazası ve Gereksiz Bilgi Paylaşımının\nÖnlenmesinin önemi hakkında çalışan personeli bilgilendirmek ,bilgi yönetim sistemini etkin ve doğru kullanarak hasta ve çalışan açısından bilgi güvenliğini sağlamak.\nDoğru ve etkin veri girişi ile hizmet güvenilirliğini ve devamını sağlamak \nHEDEF :Hasta Ve Çalışanların Güvenliğini Tehdit Edebilecek Olayları Tanıyabilme ve Gerekli Önlemleri Alabilmek için davranış değişikliği oluşturmak\n\n |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK |
POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM |
28 |
TOPLANTI SALONU |
\nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
TÜM PERSONEL |
07.06.2025 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
34 |
\nTAŞINMASI TEHLİKELİ MADDELERİN TRANSFERİ TEHLİKELİ MADDE YÖNETİMİ VE TEHLİKELİ MADDE İŞARETLERİ |
Tehlikeli Madde Nedir \nMerkezimizdeki tehlikeli madde envanter listesi,\n Tehlikeli maddelerin depolanması, Kimyasal madde adı ve tehlikeli madde sınıf simgeleri\nTaşınması açısından özel nitelikli ve tehlikeli malzemeler tanımlanmalı ve malzemelerin transferini gerçekleştirecek çalışanlara güvenli transfer ile ilgili eğitim verilmelidir |
NaN |
Merkezimizdeki tehlikeli madde envanter listesi, tehlikeli maddelerin depolanması, kimyasal madde adı ve tehlikeli madde sınıf simgesi hakkında bilgilendirmek\nHEDEF :Hasta ve Çalışan Güvenliğini sağlamak\n\n |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK |
DÜZ ANLATIM GÖRSEL ANLATIM |
28 |
TOPLANTI SALONU |
\nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
TÜM PERSONEL |
2025-06-14 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
35 |
ATIK YÖNETİMİ |
Atık türleri ve atıkların türlerine göre ayrıştırılması, Atıkların toplanması, taşınması, geçici depolanması, yarattığı sağlık riskleri, neden olabilecekleri\nyaralanma ve hastalıklar, bir kaza\nveya yaralanma anında alınacak tedbirler Atık toplama ekipmanlarının,kovaların ve depoların temizlik ve dezenfeksiyonu |
NaN |
Hastane Atıklarının Oluşumundan Nihai Bertarafını Gerçekleştirmek Üzere Yetkili Kuruma Teslimine Kadar Geçen Süreçte,İnsan ve Çevre Sağlığına Zarar Vermesini Önlemek Çalışan Güvenliğini Sağlamak\n\nHEDEF :Hasta ve Çalışan Güvenliğini Sağlamak Sağlıklı Çalışma Yaşam Alanları Oluşturmak |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK |
POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM |
28 |
TOPLANTI SALONU |
\nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
TÜM PERSONEL |
2025-06-14 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\n Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
36 |
GÖSTERGE YÖNETİMİ |
Göstergelere dair temel bilgilerin verilmesi, gösterge değerlendirme ve analizi ile yorumlanması, gösterge okuryazarlığı ve yeni göstergeler üretme gibi konularda temel beceri motivasyonu kazandırmak |
NaN |
Kaliteli sağlık hizmeti sunmaya odaklı, modern bir sağlık sisteminin oluşturulması , bu sistemin parçalarını oluşturan her hizmetin etkinliğinin ölçülmesi ve değerlendirilmesi \nHEDEF: Hizmet süreçleri ve hizmetin etkinliğinin ölçülmesi, gösterge yönetiminin doğru ve etkili bir şekilde yürütülmesi |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK |
POWERPOINT SUNUMU |
20 |
TOPLANTI SALONU |
\nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
BİRİM KALİTE SORUMLULARI\n/HEKİMLER\n/ASİSTANLAR |
2025-07-09 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
37 |
KLİNİK KALİTE UYGULAMALARI |
Sağlık Olgusu Diş İmplantı Göstergeler\nHakkında ve Standartlar Hakkında\nBilgilendirme. |
NaN |
Klinik Kalite standartlarının anlatılması \nHEDEF :\nKlinik Kalite standartları çerçevesinde davranış geliştirmek |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK |
SLAYT/İNTERAKTİF |
20 |
TOPLANTI SALONU |
\nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
BİRİM KALİTE SORUMLULARI\n/HEKİMLER\n/ASİSTANLAR |
2025-07-09 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
38 |
KESİCİ DELİCİ ALET YARALANMALARI |
KESİCİ DELİCİ ALET YARALANMALARI KONUSUNDA PERSONELİN BİLGİLENDİRİLMESİ\n İş Sağlığı ve Güvenliği\nDELİCİ KESİCİ ALET YARALANMALARI\n Kesici – Delici Alet Yaralanma Aletleri\n Yaralanmaya En Çok Neden Olan Aletler\n Risk Altındaki Gruplar\nYaralanmalara Karşı Nasıl Önlem Alınmalı\n Standart Önlemler\n Yaralandığımızda Ne Yapmalıyız\n |
NaN |
Hasta ve Çalışan Güvenliğini Sağlama\nHEDEF :Hasta güvenliğini sağlamak Sunulan Sağlık Hizmetinin,Olumlu ve Olumsuz Yönlerinin Fark Edilmesini Sağlayarak Kurumda Gerekli\nDüzenlemelerin Yapılması |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK |
POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM |
28 |
TOPLANTI SALONU |
\nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
TÜM PERSONEL |
2025-08-09 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
39 |
HASTANIN BİLGİLENDİRİLMESİ VE RIZASININ ALINMASININ ÖNEMİ |
Hasta Onam Formunun İşlenmesi Ve Saklanması, Hukuki Boyutu Önemi Engellilerin durumuna göre uygun bilgilendirme yapılması ve rıza alınmasına yönelik gerekli tedbirler, Araştırma ve deneysel çalışmalara katılım veya herhangi bir sebeple hastaya ait bilgi veri ve materyallerin kullanımı durumunda hasta rızası alımı\n |
NaN |
Hizmet Kalitesinin ve Hasta Memnuniyetinin\nArtmasını Sağlamak , \nHEDEF :Hasta güvenliğini sağlamak Sunulan Sağlık Hizmetinin,Olumlu ve Olumsuz\nYönlerinin Fark Edilmesini Sağlayarak Kurumda Gerekli\nDüzenlemelerin Yapılması\n |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK |
POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM |
21 |
TOPLANTI SALONU |
\nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
SAĞLIK HİZMETLERİNDE ÇALIŞAN HASTA İLE İLGİLİ TÜM PERSONEL |
2025-08-09 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
40 |
DOSYALARIN ARŞİVE TESLİMİ\nVeGERİ ALINMASI\nBASAMAKLARI |
Dosyaların Arşive Teslimine Kadar\nMuhafazası, Dosyaların Arşive Teslimi ,İçeriği, Kontrolü ,Arşivden\nDosyaların Geri Alınmasını, Dosyaların Saklanma Süreleri,İlgili Form Ve Evraklar |
NaN |
Sağlık Kurumunda Çalışanların Çalıştıkları Alan/Birim\nKonularında Gerekli Bilgi yeteneğine Sahip Olmak HEDEF : Sağlık Kurumunda Çalışanların Çalıştıkları Alan/Birimdeki Görev ve Yeteneklerinin Maximum Seviyeye Yükseltilmesi |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK |
SLAYT/İNTERAKTİF |
21 |
TOPLANTI SALONU |
\nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
SAĞLIK HİZMETLERİNDE ÇALIŞAN HASTA İLE İLGİLİ TÜM PERSONEL |
2025-09-11 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap\n |
NaN |
|
41 |
AKILCI ANTİBİYOTİK KULLANIMI Ve\nANTİBİYOTİK PROFİLAKSİ REHBERİ |
Antibiyotik Profllaksi Rehberi,\nMerkezimizde Akılcı Antibiyotik\nKullanımına Yönelik Uygulamalar\n |
NaN |
İlacın Dahil Olduğu Tüm Süreçlerde Etkin Yönetimi Sağlamak,Hasta ve Çalışana Yönelik Riskleri En aza İndirmek\nHEDEF :\nHasta ve Çalışan Güvenliğini Sağlamak |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK |
POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM |
8 |
TOPLANTI SALONU |
ANESTEZİ VE REANİMASYON UZMANI |
DİŞ HEKİMLERİ |
2025-09-15 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
42 |
ÇALIŞAN GÖRÜŞ ANKETLERİ UYGULAMA EĞİTİMİ |
NaN |
NaN |
NaN |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK |
POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM |
32 |
TOPLANTI SALONU |
\nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
TÜM PERSONEL |
2025-12-16 00:00:00 |
NaN |
NaN |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
43 |
KPR(KARDIO\nPULMONER\nRESÜSİTASYON) |
İleri Yaşam Desteği |
NaN |
İleri Yaşam Desteği Uygulamalarını Tam ve Uygun Şekilde yapmayı Sağlamak İleri Yaşam Desteği Uygulamalarını Tam ve Uygun Şekilde\nyapmayı Sağlamak.\nHEDEF :Uygulama Becerisini Arttırmak.Farkındalık Oluşturmak\n |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR\n/UYGULAMA |
TEORİK |
SLAYT/İNTERAKTİF |
2 |
TOPLANTI SALONU |
\nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
DİŞ HEKİMLERİ |
SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ İLE GÖRÜŞÜLÜP PLANLANACAK |
NaN |
- |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
NaN |
|
44 |
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ EĞİTİMLERİ |
İş Yeri Temizliği ve Düzeni Ergonomi Elle kaldırma ve taşıma Çalışma Mevzuatı İle iİgili Bilgiler Çalışanların Yasal Hak ve Sorumlulukları .İş Sağlığı ve Güvenliği genel Kuralları ve Güvenlik Kültürü Güvenlik ve sağlık İşaretleri İlk Yardım ve Kurtarma Hastalıktan Korunma Prensipleri ve Korunma Tekniklerinin\nUygulanması Kaza ve Yaralanma Sebepleri ile Korunma Prensipleri ve\nTekniklerinin Uygulanması Biyolojik Risk Etmenleri .Kimyasal ve Fiziksel Risk Etmenleri,Parlama,Patlama,Yangın ve Yangından Korunma Elektirik Tehlikeleri,Riskleri ve Önlemleri İş Ekipmanlarının Güvenli Kullanımı\nEkranlı Araçlarla Çalışma İş Kazalarının Sebepleri Tütün ürünlerinin zararları ve\npasif etkileşim\n |
NaN |
Sağlık Hizmeti Sunumunda Görevli Personel İçin\nİdeal,Güvenli Bir Çalışma Ortamı Sağlamak \nHEDEF :Sağlıklı İdeal Çalışma Yaşamı ve Güvenli\nEtkili Çalışma Ortamlarında Verimliliği Arttırabilme |
1 GÜN |
BİLGİSAYAR |
TEORİK |
SLAYT/İNTERAKTİF |
İŞE YENİ BAŞLAYAN PERSONELLER |
TOPLANTI SALONU |
İŞ GÜVENLİĞİ UZMANI |
İŞE YENİ BAŞLAYAN PERSONELLER |
İŞE BAŞLANGIÇLARDA |
- |
- |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
- |
|
45 |
TEMEL İŞ GÜVENLİĞİ SAĞLIK EĞİTİMİ |
İLK YARDIM \nMESLEK HASTALIKLARININ SEBEPLERİ\nHASTALIKTAN KORUNMA PRENSİPLERİ VE KORUNMA TEKNİKLERİ\nBİYOLOJİK VE PSİKOSOSYAL RİSK ETMENLERİ\nTÜTÜN ÜRÜNLERİNİN ZARARLARI VE PASİF ETKİLERİ |
NaN |
Sağlık Hizmeti Sunumunda Görevli Personel İçin\nİdeal,Güvenli Bir Çalışma Ortamı Sağlamak \nHEDEF :Sağlıklı İdeal Çalışma Yaşamı ve Güvenli\nEtkili Çalışma Ortamlarında Verimliliği Arttırabilme |
NaN |
BİLGİSAYAR |
NaN |
NaN |
İŞE YENİ BAŞLAYAN PERSONELLER |
NaN |
İŞ YERİ HEKİMİ |
TÜM PERSONEL |
İŞE BAŞLANGIÇLARDA |
NaN |
NaN |
NaN |
NaN |
|
46 |
SOSYAL SORUMLULUK /DİŞ FIRÇALAMA |
DOĞRU DİŞ FIRÇALAMA HAKKINDA BİLGİLENDİRME |
NaN |
Koruyucu ve Önleyici Sağlık Hizmeti Uygulamaları\nHEDEF :Hasta Güvenliği |
1 SAAT |
SÖZEL ANLATIM |
TEORİK |
POWERPOINT SUNUMU / VİDEO ANLATIM |
TÜM HASTALAR |
ONLİNE |
\nKALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
HASTALAR |
SÜREKLİ |
- |
- |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
- |
|
47 |
GENEL UYUM /BÖLÜM UYUM EĞİTİMİ |
GENEL UYUM /BÖLÜM UYUM EĞİTİMİ\nPersonele, çalıştığı birim bazında SKS’ye ilişkin süreçleri kapsayacak şekilde eğitim verilmelidir.\n |
NaN |
Sağlık Hizmeti Sunumunda Görevli Personel İçin\nİdeal,Güvenli Bir Çalışma Ortamı Sağlamak \nHEDEF :Sağlıklı İdeal Çalışma Yaşamı ve Güvenli\nEtkili Çalışma Ortamlarında Verimliliği Arttırabilme |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEMEL |
SLAYT/İNTERAKTİF |
İŞE YENİ BAŞLAYAN PERSONELLER |
TOPLANTI SALONU |
KALİTE YÖNETİM SORUMLUSU |
HASTA HİZMETLERİ PERSONELİ |
İŞE BAŞLANGIÇLARDA |
- |
- |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
- |
|
48 |
HASTA VE HASTA YAKINLARI EĞİTİMLERİ |
HASTA VE HASTA YAKINLARI EĞİTİMLERİ |
NaN |
Hasta Ve Hasta Yakınının Uyması Gereken Kurallar ,Hastanın Hakları ,Ziyaret Saatleri Ve Kuralları ,Telefon Kullanımı\nHasta Yatağı Kullanımı ,Hemşire Çağrı Sistemi Kullanımı ,Tuvalet‐ Banyo Kullanımı\nAcil Durum Planı\nEl Hijyeni\nMaske Kullanımı\nEnfeksiyonların Önlenmesi \nBeslenme Ve Diyet Bilgileri\nİlaç Kullanımı\nTaburculuk Sonrası Bakım\nKontrol İçin Diş Hekimine Nasıl Başvuracağı\nKonularında Hasta ve Yakınlarının Bilgilendirilmesi |
15 DAK |
SÖZEL ANLATIM |
TEORİK |
SÖZEL ANLATIM |
TÜM HASTALAR |
AMELİYATHANE |
EĞİTİM HEMŞİRESİ/ |
YATIŞ İŞLEMİ YAPILAN HER HASTA VEYA YAKINI |
TABURCU İŞLEMİ SIRASINDA |
- |
- |
- |
- |
|
49 |
MERKEZ BİLGİ YÖNETİM SİSTEMİ |
BYS NEDİR?GENEL ÖZELLİKLERİ, MÜRACAAT POLİKLİNİK,VEZNE, EVRAK KONTROL,DEPO VE DİĞERLERİ KONULARINDA BİLGİLENDİRMEK |
NaN |
BYS NEDİR?GENEL ÖZELLİKLERİ, MÜRACAAT POLİKLİNİK,VEZNE, EVRAK KONTROL,DEPO VE DİĞERLERİ KONULARINDA BİLGİLENDİRMEK |
1 SAAT |
BİLGİSAYAR |
TEORİK/PRATİK |
SLAYT/İNTERAKTİF |
İŞE YENİ BAŞLAYAN PERSONELLER |
TOPLANTI SALONU/İLGİLİ PERSONELİN ÇALIŞMA ALANLARINDA İŞ BAŞI EĞİTİMLERİ |
BİLGİ İŞLEM SORUMLUSU |
İŞE YENİ BAŞLAYAN PERSONELLER |
İŞE BAŞLANGIÇLARDA |
- |
- |
Soru Cevap,\nÖn Test son Test,\n Anket Uygulamaları, Özdeğerlendirmeler, Gözlem |
- |